Haftalık Blog Gündemi #1

blog-yazarlarından-haberler

  Sevgili Blog Ajandası katılımcıları ve ziyaretçileri bundan sonra ajanda için haftalık blog gündemi yazmaya karar verdim. Böylece o hafta içinde beğendiğim ve değerli bulduğum yazılara ve yazarlarına gündem yaratmak istiyorum. Haftanın Bloglarını seçerken artık haftanın blog gündemi yazılarının sahiplerini dikkate alacağım. Haftanın blogu olmak ne kazandıracak? +Backlink.. Haftanın blog olmak ve yazınızı duyurmak için siz yazınızı paylaşın ben sizi bulurum. Blog Ajandasının 2,5 ayda sahip olduğu istatistik ve her geçen gün büyüyen ailesi herkese faydalı olacaktır.

  Haftanın blogu olabilmeniz için güncel olmanız ve GFC eklentisini kullanıyor olmanız gerekiyor. Eğer GFC kullanmıyorsanız beni Google+ ile takip ederek sizi takip etmemi sağlayın. Ayrıca haftanın blogu olabilmeniz için blog ajandasına kayıt yaptırmış olmanız gerekiyor. Bazı yazıları beğensem de ajandaya kayıt olmadıkları için paylaşamadım. Kayıt olanlara ve banner ekleyerek destek olanlara haksızlık olacağını düşündüğümden sadece kayıtlı yazarları değerlendiriyorum. Herkese iyi çalışmalar diliyorum.

 Bu yazı 01.01.2018 ile 08.01.2018 tarihleri arasında paylaşılan blog yazılarına değinmiştir. Bu hafta içinde paylaşılan en ilginç, faydalı ve güncel başlıklar şöyleydi;

1) http://www.nuriozzkan.com/2018/01/bloggerlar-icin-en-faydali-backlink-nereden-alinir.html

 Nuri Özkan bu yazısında backlink alabileceğiniz bazı yöntemler paylaşmış. Eğer backlink almak ile ilgili bilgiler almak istiyorsanız yazısı yol gösterici olabilir.

2) https://arifozturkk.blogspot.com.tr/2018/01/yeni-yla-yeni-tema.html

 Arif Öztürk arkadaşımız yeni yıla yeni temasıyla girdiğini duyurdu. Yeni teması bence güzel olmuş. Sayfayı ziyaret ederek yeni tema hakkındaki fikirlerinizi iletmek için tıklamanız yeterli.

3) https://yasamdanyazilar.blogspot.com.tr/2018/01/blogger-tema-degistirme-hata-yapma.html

Cem Kazanın yazarlığını yaptığı blog sayfasında mecbur kalarak yaptığı tema değişikliği sonrasında yaşadıklarını anlatmış. Eğer tema değiştirecekseniz ve sonuçlarından emin olmak istiyorsanız yazıyı okumanızda fayda var.

4) https://www.sosyalmedyakafe.com/2018/01/blogger-iyi-ve-kotu-ozellikleri.html

Sosyal Medya Kafe için konuk yazarın yazısıdır. Bu yazıyı seçmemdeki amaç yazıyla beraber yorumları da okumanızdır. Doğru ve yanlışa en iyi örnek yazılardan biri bence.

5) http://herteldensef.blogspot.com.tr/2018/01/bir-yasm-herteldensef.html

HerTeldenŞef 1. yaşını kutluyor. Nasıl başladığını ve blog hakkındaki fikirlerini okumak için yorum yaparak destek olabilirsiniz.

6) http://www.deryaninsporgunlugu.com/2018/01/spor-yapan-kadinlar-icin-protein-rehberi.html

Derya hanım blog sayfasında kadınlar için protein rehberini açıklamış. Sağlıklı beslenme ve spor ile ilgili detayları yazıda sizi bekliyor.

7) https://semihkececioglu.blogspot.com/2018/01/2017de-semih-kececioglu-kisisel-blog.html

Semih Keçecioğlu 2017 yılı için değerlendirme yazısı yazmış. İstatistiklerini ve yazısını görerek kendinize çıkaracağınız dersler olabilir.

8) http://www.kiremithanem.com/2018/01/munir-ozkul.html

Kiremithanem blog sayfasında değerli sanatçı Münir Özkul için bir yazı hazırlamıştı. Bu haftanın en üzücü ve sarsıcı haberlerinden olması nedeniyle okumanızı tavsiye ederim.


29 yorum:

  1. Bu uygulama çok güzel olmuş. Blog Ajandası projesini canlı tutmak için her zaman yeni bir şeyler peşindesin. Bu yüzden sana çok saygı duyuyorum kardeşim. Yazıma değer verip listede gösterdiğin için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim..Öyle çok profesyonel bir fikir ve girişim olmasa da blog yazarlığına ne kadar katkı sağlarsam o kadar mutlu olurum. Kendi blog sayfamda olduğu için ikisine de yetişmek zor olabiliyor bazen ama önemli değil.

      Sil
  2. Ben de gayet yararlı buldum bu fikri, hem gözden kaçırdıklarımız olursa daha kolay ulaşabiliriz diye düşünüyorum.
    Hepsi birbirinden güzel yazılardı, bana da yer ayırdığınız için teşekkür ediyorum :)
    Emekleriniz her daim karşılık bulsun umarım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından bu fikirle kimi haftanın blogu yapayım diye düşünmekten kurtuldum. Her gün yeni yazıları okuyorum ve beğendiğim yazıları ekliyorum. Bu hafta sizinde yazınız yer aldı elinize sağlık. Herkes için faydalı olmaya çalışıyorum. Bu yazıya ve haftanın blogu olarak eklediğim her link sizlere backlink kazandıracak sonuçta...Teşekkürler

      Sil
  3. Çok yararlı bir uygulama olmuş bence de..Gozden kaçırdığımız yazıları da bu sayede takip etme şansımız olur..
    Emeginize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle çok uzun bir liste yapmak isterdim. Ama seçtiğim yazıların yazarlarını haftanın blogu yapacağım için kısa tuttum. Faydası olacaktır diye düşünüyorum. Teşekkürler

      Sil
  4. Bütün bloglar için çok yararlı olmuş . Böyle girişimlerde bulunduğun için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, biraz vakit alsa da severek yapıyorum.

      Sil
  5. Kesinlikle çok güzel bir uygulama olmuş.teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzla destek olduğunuz ben teşekkür ederim..

      Sil
  6. Oldukça faydalı bir paylaşım olmuş. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler elimden geleni yapmaya çalışıyorum.

      Sil
  7. Gerçekten çok güzel bir uygulama olmuş sayenizde yayınlanmış olan blogları okuma fırsatı buldum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Yazima yer verdiginiz icin tesekkür ederim. Google da paylasiyorum hemen linki. Bu uygulama cok güzel olmus 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, bu hafta sizin yazınız dikkatimi çekti..Belki haftaya da yer alırsınız..teşekkürler paylaştığınız için

      Sil
  9. Blogların birbirleriyle olan etkileşimini artırmak için muhteşem bir fikir olmuş. Ayrıca benim yazıma da yer verdiğin için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraya kayıt olan blogların birbiri ile bağlantısına katkıda bulunmak için her şey..Rica ederim iyi bloglar

      Sil
  10. Blog Ajandası'nı ve blogları tanıtmak adına güzel olmuş haftalık gündem.👍
    Yazınızda Sosyal Medya Kafe'ye yer verdiğiniz için teşekkür ederim. 😊
    Emeklerinize sağlık😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikir geldikçe blog yazarlarına faydalı adımlar atmaya çalışıyorum. Güzel yazılarınızla yeriniz her zaman var. Teşekkürler

      Sil
  11. Güzel bir uygulama olmuş, hem aktif blogları görüyoruz hem de gözümüzden kaçanlar olursa farkına varıyoruz. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftanın bloglarını seçerken güncel olanları değerlendirmiş oldum böylece..Teşekkürler

      Sil
  12. Bu gündem iyi bir fikir. Her hafta bekliyor olacağım gündemi. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılarınızla mutlaka yer alacaksınızdır..İyi bloglar

      Sil
  13. Hocam emeğinize sağlık Bu arada yukarıda benim yazımın geçmesi beni gerçekten gururlandırdı. Sizi de bu çok büyük ve güzel projenizden dolayı yani Blog Ajandasından dolayı tebrik ederim. Güzel Proje diyerek iyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta yazınızla yer aldınız. Her blog yazarının faydalanması için çalışıyorum. Teşekkürler destekleriniz için.

      Sil
  14. Haftanın blogları uygulaması bu şekliyle daha güzel olmuş. Ayrıca listede kendimi de görmek memnuniyet verici. Emeğinize sağlık :)
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta duyurulması gereken bir yazı olarak gördüm. Yeni tema ile başarılar dilerim.

      Sil
  15. Merhaba blogunuzu takibe aldım. Benim blogumuda takibe alırsanız sevinirim.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.