Haftalık Blog Gündemi #2

blog-sayfalarından-seçmeler

 Bu yazı 07.01.2018 ile 14.01.2018 tarihleri arasında paylaşılan blog yazılarına değinmiştir. Bu hafta içinde blog yazarları neler paylaşmış? En güncel blog yazılarını takip etmek için blog ajandasının haftalık yazısını kaçırmayın derim. Gözünüzden kaçan veya okuma fırsatı bulamadığınız seçilmiş 8 yazı ve blog sayfası aşağıda listelenmiştir.

1) http://benmeczup.blogspot.com.tr/2018/01/arif-v-216-spoliersz-inceleme.html

 Ben Meczup blogunun yazarlığını yapan Ömer bu hafta Arif V216 filmini yorumlamış. Cem Yılmaz'ın bu filmini izlemek konusunda kararsız kalanlar için yorumlarını okumanızı tavsiye ederim. Ben yazısını okuduktan sonra filmi izlemeye karar verdim.

2) http://www.eceevren.com/2018/01/huzur.html

 Ece ablamız Huzur şiiriyle duygularımıza kalem olmuş .Sayfasında çok güzel şiirleri var. Haftalık blog gündeminde bir de şiir olsun istedim. Tekrar eline yüreğine sağlık diyorum.

3) http://teknovizyoner.blogspot.com/2018/01/televizyon-ve-internet-kulturu.html

 Yeni blog sayfalrından biri olan tekno vizyoner paylaştığı yazısında internet ve televizyonun doğal hayat akışını nasıl etkilediğini anlatmış. Gelişen teknoloji bizden zamanımızı çalarken okuyarak geçirmediğiniz her anın pişmanlığını yaşayacağımızı unutmayalım.

4) https://izeltolu.blogspot.com.tr/2018/01/etkinlik-2018-klasik-kitap-okuma.html

 İzel Tolu blog sayfasında kitap okuma maratonundan bahsetmiş. Okumayı hedeflediği kitapları sıralayarak bir yıl boyunca okumak için hedef koymuş. Listeyi inceledim ve beğendim. Kitap merakı olanlar yazıya ulaşabilir.

5) https://bugununnotu.blogspot.com.tr/2018/01/tuluat-tiyatrosu-nedir_97.html

 Bugünün Notunda bu hafta Tulûat Tiyarosu nedir? başlıklı yazısında güzel bir tanımlama bilgisi paylaşmış. Şimdilerde tiyatrolar çok rağbet görmese de eskiden en sevilen sanatsal aktivitelerden biriydi. Genel kültür olması açısından yazıyı okumanızı tavsiye ederim.

6) https://teknoburger.blogspot.com.tr/2018/01/profesyonel-kamera-olmadan-profesyonel.html

 Tekno Burger bu hafta nasıl profesyonel fotoğraflar çekebileceğinizi anlatmış. Akıllı telefonların her işe yaradığını biliyoruz ama en önemli özellikleri kameraları. Siz de yazıyı okuyarak kameranızdan en iyi şekilde faydalanabilirsiniz.

7) https://buyuklutuf.blogspot.com.tr/2018/01/karanlga-kufredecegine-bir-mum-yak.html

 Atakan Aksungur yazısında güzel şeylere değinmiş. Herkesin yaşama dair bir fikri ve idealleri olmalı. Farkındalık yaratmak ve doğru yolda ilerlemek için tavsiyelerini okuyun derim.

8) http://maviveedebiyat.blogspot.com.tr/2018/01/yagmurun-renklerle-essiz-dans-gokkusag.html

 Mücahit Doğan bu yazısında Gökkuşağı'nın oluşumundan bizlerde bıraktığı etkiye kadar güzel bir yazı hazırlamış. Doğa harikasına şahit olmak için yazı tavsiyemizdir.

26 yorum:

  1. Güzel çalışmanızda bize de yer verdiğiniz için teşekkür ederim, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bu hafta sizin yazınız dikkatimi çekti..Sizin de emeğinize sağlık.

      Sil
  2. Hepsi çok güzel paylaşımlardi teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Henüz okumadigim yazilar. Paylasim icin tesekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Böyle güzel bir platformda içeriklerimi değerli bulup diğer blog yazarı arkadaşlarla paylaşmayı uygun gördüğün için çok teşekkür ediyorum , blog sitem henüz yeni sayılır hergün içerik girmeye gayret ediyorum yazılarım hakkında yorum yaparak eksiklerimi veya konu hakkında yorumlarınızı paylaşırsanız çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta senin yazını ekledim. Yeni bir blog olsan da güncel ve iyi bir konuyu paylaşmak gerekirdi. Vakit buldukça yorum yapmaya ve herkesin yazılarını okumaya gayret ediyorum.

      Sil
  5. Henüz tanımadığım arkadşalarımız varmış listede onlara bakayım . Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Çok yararlı olmuş. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir çalışma olmuş . Mücahit Beyin bloğunu ilgiyle takipteyim . 😊 Diğer bloglara da göz atacağım . Elinize sağlık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler..her yazara ulaşamasakta gördüklerimize destek olmak iyi olur..Herkes güzel düşüncelerle başlıyor çabuk vazgeçmemeleri için desteklerimize ihtiyaçları var. Hem tecrübeli hem de yeni başlayan her yazarı duyurmaya çalışıyorum.

      Sil
  8. Yazımı da eklemişsiniz. Teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  9. Elimden geldigince okumaya calisiorum degerli atkadaslar hepsi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neredeyse her blog sayfasında yorumlarınızı görüyorum. Destekleriniz için teşekkürler

      Sil
  10. İnşallah bir gün ben de listeye girebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok liste olacağı için sizinde olur..Her hafta farklı yazarlar olmasına dikkat ediyorum..

      Sil
  11. Haftalık blog gündem yazıları, benim ilgi odağım olmayı başardı.:) Blog Ajandası'nın daha büyük kitlelere ulaşması dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik bu şekilde devam edecek ama ilerleyen zamanlarda blog yazılarımı da blog ajandasında paylaşarak siteyi daha iyi yerlere getirmek için burada yazmaya devam edebilirim. Teşekkürler

      Sil
  12. Doğuş, Huzur şiirimi paylaşmışsın... Şimdi ajandaya üye oldum, çıktım ki, bu sayfada gördüm. Çok teşekkür ederim oğlum. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  13. Çok teşekkür ederim.Emeğine sağlık 😊

    YanıtlaSil
  14. Ben bu yazıyı kaçırmışım , özür dilerimm :/
    Vee bana da yer verdiğin için çok teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  15. Yazınızda bana da yer verdiğiniz için çok teşekkür ederim :) Biraz geç fark ettim bu yüzden de kusuruma bakmayın.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.