Haftalık Blog Gündemi #3

haftalık-blog-yazıları

 Bu yazı 14.01.2018 ile 21.01.2018 tarihleri arasındaki blog yazılarından derlenmiştir. Bu hafta blog yazarları arkadaşlar yine çok güzel ve değerli paylaşımlarda bulundular. Aralarından 8 yazıyı seçmek kolay olmadı doğrusu. Her yazar fazlasıyla emek vererek ve zaman harcayarak oluşturur yazısını. Artık okuyarak yorum yapmak ve destek olmak bizlere kalıyor. Birbirinden farklı ve faydalı yazılar şöyleydi;

1) http://www.idilob.com/aslinda-herkes-bir-dahidir/

 İdilob tarafından yazılan bu yazı tüm ebeveynleri ilgilendiriyor. Çocukların hayatındaki yerimizi ve alınması gereken kararları dile getirmiş. Çocuk büyütmek ve çocuk yetiştirmek ayrımına faydası olacağını düşünüyorum. Başarılı nesiller için önce onları keşfetmek gerekir.

2) https://elestirmenadam.blogspot.com.tr/2018/01/cocuklar-icin-bir-mektup-yaz-2.html

 Eleştirmen Adam bu hafta çocuklar için sosyal sorumluluk namına güzel bir duyuru var. Yazacağınız mektupların çocukları sevindireceğini düşündüğünüzde kayıtsız kalınamıyor. Detayları okumak için yazıya bakabilirsiniz.

3) http://www.birtutamkarinca.com/2018/01/kahve-bahane-12.html

 Yasemin hanımın blog sayfasını güncel olan çoğu blog yazarı bilir. Seri yazılarından kahve bahane 12 de bu hafta güzel şeyler yazmış. Biraz dost meclisi havasında, geçmişe duyulan özlem ve kendiniz için yapacaklarınızı ilham alabilirsiniz. Keyifli yazısı için teşekkürler

4) https://www.blogruz.com/2018/01/kisisel-blog.html

 Blogruz sayfasında bu hafta kendini kişisel blog olarak gösteren yazarlara sitem vardı. Konusu ve kategorisinin uygun olmadığını düşündüğü blog sayfalarının kişisel blog olamayacağını ve daha fazlasını dile getiren yazısını okumak için bağlantıya tıklayabilirsiniz.

5) https://esilammm.blogspot.com.tr/2018/01/hayata-pozitif-bakmanz-icin-gereken-8.html

 Annesinin Prensesi blogunda bu hafta güzel bir tavsiye yazısı vardı. Hayatta herkes inişli ve çıkışlı zamanlardan geçer. Önemli olan yaşadıklarınızı nasıl yorumladığınızdır. 8 güzel tavsiye için bu yazıyı okuyun derim.

6) https://semihkececioglu.blogspot.com/2018/01/bloggerda-yazi-icerisinde-gorsel-galerisi-olusturma.html

 Semih bu hafta blog sayfaları için kullanışlı olabilecek bir eklenti paylaşmış. Görsellerin bir arada kullanıldığı galeri şeklinde bir eklenti. Detayları için yazısını okumanızda fayda var.

7) https://technoanaliz.blogspot.com.tr/2018/01/instagram-yeni-ozellik-herkesin.html

 Teknoloji analiz blog sayfasında çok kullanılan sosyal ağlardan biri olan İnstagram hakkında bir ipucu paylaşmış. Bu özellik ile hareket durumunuzu artık gösterebiliyorsunuz. Nasıl yapılacağını ve yazının detaylarını okumak için yazıya davet ediyorum.

8) http://sibelynka.blogspot.com.tr/2018/01/suyun-sesi-shape-of-water.html

Sibelynka blogunun paylaştığı filmlerden bu hafta suyun sesi filmini beğendiğini okudum. Bende henüz izlemedim ama bu yazıyı yazdıktan sonra izlemeyi düşünüyorum. Hafta sonu için iyi bir filme benziyor. Detaylı bilgi için sayfayı ziyaret edebilirsiniz.

25 yorum:

  1. Yazınızda bana da yer vermenize çok mutlu olduğumu belirtmek isterim. Şimdide diger arkadaslara göz atıcam insallah. Tesekkrler :)

    YanıtlaSil
  2. Ben çok beğeniyorum bu çalışmanı kaçırdığımız yazıları okuma fırsatı buluyoruz.Teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  3. Blogda bana da yer verdiğin için teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  4. Kişisel blog katagorisinde kayıtlıyım.Adımın yanında G+ eklemişsin.Facebook,twitter,instagram hesaplarımda var.Ekleyebilirmisin?Teşekkür ediyorum.Teknolojiden çok anlamıyorum 😊

    YanıtlaSil
  5. Daha önce dile getirdim mi bilmiyorum ama bu yayın serisi çok güzel emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim bu güzel paylaşımınız için.

    YanıtlaSil
  7. Hakan emeğine sağlık. Bu hafta ajanda blogumu görmek beni mutlu etti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her hafta farklı yazarların yazılarını eklemeye çalışıyorum. Güzel yazınız için ben teşekkür ederim.

      Sil
  8. Hakan bey ben bu ajandaya katılmak istiyorum, nasıl katılabilirim hiç bir fikrim yok. Çok güzel bir projeye adım atmışsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfanın en üstünde Ajanda Kayıt bağlantısına tıklayın ve oradaki formu doldurarak gönderin. Teşekkürler

      Sil
  9. Çok güzel bir yayın serisi olmuş..
    Tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  10. Her biri birbirinden güzel bloglar . Bizlerle paylaştığınız için teşekkürler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, bu hafta yazılarıyla bilgi ve fikir verdiler gerçekten

      Sil
  11. İyi ki bu site kurulmuş. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bir yayın serisi olmuş.Kaçırdığımız yazıları takip etme imkanı buluyoruz.Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  13. "Vakit bulabilirsem" yazıları okurum. Mutlu BLOGLAMALAR...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.