Blog Ajandasına Yazar Arıyorum

yeni-yazar-kadrosu

 Blog ajandasına yazar olmak ister misiniz? - Blog ajandasını kurarken ilk amacım blogları bir araya toplamak ve keşfedilmelerini sağlamaktı. 3 aydan fazla süredir katılanları uygun oldukları kategorilere ekliyorum. Bu şekilde neredeyse tüm blogları ajandaya kayıt yaparak rehber niteliğinde olmasını istiyorum. Haftalık blog gündemi başlığında yayınlar hazırlıyorum ve ajanda'nın güncel kalmasını sağlamak istiyorum.

 Böylece hem yazarlar ve yazıları daha çok duyuluyor hem de blog ajandası istatistiklerinde olumlu gelişmeler yaşanıyor. Bu güncelliği korumak adına herkesin ortak ilgi alanlarına yönelik yeni konularda yazılar hazırlamak istiyorum. İşte bu aşama da yazar olmak isteyen blog yazarlarından yardım almam gerekiyor. Peki yazar olanlar hangi konuda ve nasıl paylaşım yapacaklar?

  Haftalık: Vizyondaki Filmler ve En İyi Tavsiye Filmler ile İnternet ve Teknoloji konularında yazı hazırlanacak. Bu yazıların özelliği haftada bir yayımlanacak olmasıdır. 1 hafta boyunca hazırlanan içeriği belirlenen günde paylaşacaktır. Böylece haftalık yazı dizilerinde farklı kategoriler de kullanılmış olacak. Daha sonra yeni kategoriler eklenebilir ama şimdilik üst satırda bahsettiğim iki konu için yazar gerekecek.

Yazarlarda Aranacak Şartlar

1) Aktif blog yazarlığı yapıyor olmak
2) En az 1 yıllık blog tecrübesi
3) Araştırmayı seven ve yorumlama gücü yüksek yazarlar
4) Sosyal ağlarda etkili olmak

Yazarlar Ne Kazanacak?

 Blog ajandası için yazar olmak isteyen arkadaşlara para vermeyi çok isterdim ama şimdilik bu mümkün değil. Yalnız şöyle bir teklifim var. Yazarların adsense reklam kodlarını ajandaya ekleyerek kendi yazılarından para kazanmalarını düşünüyorum. Ajanda ne kadar çok okunur ve popüler olursa o kadar çok kazanç sağlanmış olur. Bunun dışında ileride popüler olma ihtimali yüksek bir projede yer almak belki hoşunuza gidebilir. Hafta da bir kere yazı paylaşılacağı için sizi çok zorlayacağını düşünmüyorum.

1) Vizyondaki Filmler ve En İyi Tavsiye Filmler kategorisi içeriği nasıl olacak?

  • Her film aşağıdaki şablon gibi hazırlanacak ama en az 3 film olmak üzere kaç film paylaşacağınız sizin inisiyatifinizde olacak. 
  • Film yazıları her hafta cuma günleri paylaşılacak.


Şablon Örneği;

Yazı Başlığı
İlk paragrafta fragman
İkinci paragrafta film bilgileri(Yapım yılı, Yapım türü, Oyuncular, Yönetmen, Senarist)
Filmin Özeti (Konusu)


2) İnternet ve Teknoloji kategorisi içeriği nasıl olacak? 
  • En az 3 konu olmak şartıyla dilediğiniz kadar bilgi verebilir olacaksınız. İçerik için belli bir şablon olmasa da görseller, videolar eşliğinde maddeler halinde içerikler hazırlayabilirsiniz. Yazının ilk paragrafında arama açıklaması şeklinde sorular ve bilgiler verilebilir. 
  • Bu kategorideki yazılar her hafta çarşamba günü yayınlanacak.
 Son olarak ajanda için blog ipuçları konusunda bilgiler paylaşarak yükselmesi ve gelişmesi için ekstra çaba harcamayı düşünüyorum. Konuları genişleterek takipçi sayısını artırmak ve arama motorundaki yerini pekiştirmek için destekçi arıyorum. Yazar olmak isteyenler iletişime geçebilir. 

Mail: dogushakanyilmaz@gmail.com 

(Bugünden itibaren başvuru süresi 1 haftadır.)

13 yorum:

  1. Çok güzel düşünmüşsünüz . O kategorilere gezi yazıları eklerseniz ben de talip olurum . 😊 Gerçi 1 yıllık blogger değilim ama gezi yazıları yazmayı çok seviyorum . Yaparım yani . :) Mutlu akşamlar .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik bu iki konuda başlangıç yapmak istiyorum ama ilerleyen dönemlerde gezi konusu olursa sizinle irtibata geçerim. Teşekkürler

      Sil
  2. Blog ajandası olayı zaten süper düşünülmüş. Tam bir rehber niteliğinde. İlerleyen zamanlarda dahada büyüyeceğini tahmin ediyorum.
    Yazarlık olayınıda kesinlikle destekliyorum. Bir sitede düzenli olarak yazarlık yapmak, bu işin biraz daha ciddiyetini arttırıyor. Yazarlık yapmak isteyenler içinde bir fırsattır.
    Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogları ilgili olduklara kategorilere eklemek yeterli olmaz. Bu başlangıç için amacımdı ama yazarlara daha faydalı olmak için güncel de olmak lazım. İşi ciddiye aldığım için özeniyorum bakalım nasıl sonuçlar olacak. Teşekkürler yorumunuzla değer kattınız.

      Sil
  3. Başarılar.Çok iyi fikir.İnşallah güzel sonuçlar elde edersin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sonucuna göre başka fikirler de üretmem gerekebilir.

      Sil
  4. Güzel bir çalışma, başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ajanda üyelerine katkı sağlamak için her şey..teşekkürler

      Sil
  5. Maddi kaynak sağlamayan bir iş malesef sürdürülemez. Siz ne kadar masum düşünce içersinde olsanız ve girişimde bulunsanızda bu yolda yürümeniz zor gibi gözüküyor.

    Belki haddime değildir. Ama öneride bulunmak isterim.

    Misafir yazarlık şeklinde olmalı bence. Sonrasından asıl yazarlığa dönmeli. Örneğin yazı hazirlayanlar gondermeli sizde secmeli ve yayinlamali sonra asıl yazar kadrosu cikmali..

    Ilk basta rica usulu herkes bir yazı yazaa bloglarinda tanitsa aslında iyi bir ilerleme katdedilir.

    Umarim başarılı olursunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ajandayı daha çok yazarlara faydalı olsun diye açtım. Para kazanmak benim için önemli değil ama yazanlar hemde kazansın istedim. Misafir yazarlık için düşündüğüm bir şeyler var..Bu yöntem devamlı bir güncellik sağlamasa da belki yardımcı olabilir. Blog ajandasında yazı yayınlandığı günler sayfa gösterim sayısı 1000'leri aşıyor. Yazı yayınlanmayan günlerde 500'lerde..Güncel kalındığında yazarlık yapanlar yükselen grafikten para kazanırlar aslında ama benim ki sadece fikir..Katılım olmazsa başka yol bulurum..Önerin için teşekkürler değerlendiriyorum.

      Sil
  6. Harika bir işe adım atmışsınız tebrikler. Ama yukarıda yazdığınız konularda değil de ben daha çok kitap, kitap tanıtımı, okuduğum kitapların yorumları, etkinliklerden ve edebiyat dergilerinden bahsediyorum blogum yoğunluklu olarak kişisel yaşam blogu olsada kitap ağırlıklı. Bu konularda isterseniz yardımcı olabilirim. Kolay gelsin. Başarılar

    YanıtlaSil
  7. Ah bir zaman bulabilsem. O kadar çok isterdim kiiii

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.