Haftalık Blog Gündemi #4

en-iyi-blog-yazıları-serisi

Bu yazı 21/01/2018 ile 28/01/2018 tarihleri arasındaki kayıtlı blog yazarlarının yazılarından derlenmiştir. 
 Bu hafta da blog yazarlarından harika yazılar okudum. Buraya hepsini eklemem mümkün olmasa da herkesin eline sağlık demek istiyorum. Birbirinden farklı konularda hem faydalı hemde fikir verebilecek yazıları seçmeye çalışıyorum. Okuduğumda etkilendiğim ve gözden kaçmasını istemediğim tüm yazıları değerlendirerek ekliyorum. İşte bu haftanın harika 8 yazısı;

1) http://incidennotlar.blogspot.com.tr/2018/01/dusunerek-olaylarn-yonunu.html

 İnciden Notlar bu yazısında düşüncenin hayatımızı ne kadar etkilediğinden bahsetmiş. Hayatınıza yön veren kendiniz olduğuna göre olumlu düşünerek iyi gitmesi veya olumsuz düşünerek kötü gitmesi yine kendi elimizdedir belki. Yazının detayları için okumaya gidebilirsiniz.

2) http://www.kiremithanem.com/2018/01/zamann-durmasn-istiyoruz-peki-zaman.html

 Kiremithanem bu hafta ki yazısında zamanın hızlı geçmesi ve bir an için durması yönünde güzel bir yazı hazırlamış. Zaman her şeyin ilacı ve sebebidir. Yeri gelir hızlı geçer yeri gelir geçmek bilmez. Beklentilerle doğru orantılı birazda. Detaylarını okumak için yazıya davet ediyorum.

3) http://www.nuriozzkan.com/2018/01/misafir-yazarlik-yapilacak-siteler.html

 Nuri Özkan blog dünyası için çok önemli bir konu olan misafir yazarlığa değinmiş. Misafir yazarlık hakkında detaylı bilgi verilerek hangi sitelerde misafir yazarlık yapacağınız listelenmiş. Yazının detaylarını görmek isterseniz bağlantıya tıklayın.

4) https://kesfetsek.com/turkiyenin-en-iyi-kayak-merkezleri/

 Keşfetsek sitesinde bu hafta kayak merkezleri hakkında yazı okudum. Türkiye'nin en iyileri sıralanmış. 10 tane kayak merkezi ve tüm özellikleri ile beraber bilgiler yazıda sizi bekliyor. Tatillerde en çok tercih edilen yerlerden biri olan kayak merkezleri için bilgiler işinize yarayabilir.

5) https://blogaktuel.net/seo-wordpress-mi-blogger-mi-daha-avantajli/

 Blog Aktüel sitesinde bu hafta Blogger ve Wordpress servislerinin avantajlı yönleri ele alınmış. Aklınızda biraz olsun soru işareti varsa bu yazıyı okuduktan gidereceğinizi düşünüyorum. Yeni başlayanlar ve başlamak isteyenler özellikle okusun.

6) https://sezersadet.blogspot.com.tr/2018/01/her-insan-kendi-kaderini-yasar.html

 Sezer Sadet blog sayfasında her insanın kaderini yaşayacağına dair güzel bir yazı hazırlamış. Kaderle ilgili detaylı bilgilere ve örneklere yer verilmiş. Yazıyı gözünüzden kaçırdıysanız ve biraz ara vermek için okumanızı tavsiye ederim.

7) https://tusbeyinli.net/akilli-telefonlar-olmadan-once-biz-ne-yapiyorduk/

 Tuşbeyinli sitesinde bu hafta ilgiyle okuduğum ve özlemle andığım geçmiş vardı. Akıllı telefonların ve dolayısıyla teknolojinin yok olduğu zamanlarda neler yapardık konusu hazırlanmış. Okuduğumda bir kere daha geçmişe dönmüş oldum. Buradan tekrar eline sağlık diyerek okumanızı tavsiye ediyorum.

8) http://kalemiye.com/yazma-tuyolari/

Kalemiye sitesinde bu hafta bence çok değerli bir yazı vardı. Not almanın ne kadar önemli olduğu sonuçlarında beklenmedik güzellikler saklandığı gibi bilgiler mevcut. Her yazar bazen ilhama ihtiyaç duyar ama geldiğinde gereken özeni gösterir mi? Kendinize dersler çıkarmanız için yazıyı okumanızda fayda var.

20 yorum:

  1. Yine güzel bloglar ve yazılarina yer vermissiniz. Herkesin emegine saglk

    YanıtlaSil
  2. Merhaba;

    Güzel bir blog çalışması olmuş. Bu sayede hiç ziyaret edemediğim blogları keşfetmiş oldum. İçerik ve bu içeriğinde bloguma yer verdiğin için teşekkürler.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, güncel blogları listeleyerek tüm yazıları okumam daha kolay oluyor. Sizin yazınızı beğendim hatta bende benzer bir konuda yazı hazırlamayı düşünüyorum.

      Sil
  3. Bir haftadır ortalarda yoktum o yüzden blog dünyasından biraz uzak kaldım. Her hafta çok güzel yazılar seçiyorsunuz, Doğuş Bey :)
    Güncel Bloglar kısmı da çok güzel bir eklenti olmuş :)
    Destek olmak adına bloğuma bannerınızı da ekledim; yazar olarak katılacak vaktim olmasa da en azından bu şekilde destek olmuş olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni alan adınız hayırlı olsun tekrar. Aklıma faydalı bir şey geldikçe uygulamaya çalışıyorum. Desteğiniz için teşekkürler görüşmek üzere

      Sil
  4. Severek takip ettiğim ve beğendiğim köseniz de bana da yer verdiğiniz için çok teşekkür ederim.
    Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, güzel yazınız için bizler teşekkür ederiz.

      Sil
  5. Güzel bir çalışma olmuş. Hemen inceliyorum blog listenizi teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olmak için hazırlanmış bir liste..İyi günler

      Sil
  6. Güzel bir derleme.

    Teşekkürler,

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. I have to find a way to translate your blog because firefox doesn't allow me to translate your page and I don't see a google translator inserted on yojur blog. It is a pity because I would have loved to read this content in one of the languages that I speak.
    Wish you a fantastic day!
    Greetings,
    Flo

    YanıtlaSil
  9. Bugün yazıları okumaya devam ediyorum. Dün sana dönmeyi unutmuşum. Ondandır ki, yorumumu yazıp okumaya başlayayım dedim. Çok faydalı bir uygulama oldu. Aklına sağlık Doğuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog yazarlarının keşfedilmesi ve daha iyi bir arkadaşlık kurulması için herkesi gündemde tutmaya çalışıyorum. Ece Abla destekleriniz ve yorumlarınız sayesinde faydasını daha çok görmeye başlıyoruz.

      Sil
  10. ne güzel bir derleme yapmışsın

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.