Haftalık Blog Gündemi #5

blog-yazarlarının-gündemleri

 28/01/2018 ile 04/02/2018 tarihleri arasındaki blog yazılarından derlenmiştir. Bu hafta yazılarıyla ziyaretçilerine faydalı olan tüm blog yazarlarını tebrik ediyorum. Yazılarıyla Ajandaya seçtiğim haftanın blog yazılarını sizlerle paylaşıyorum. Farklı konularda ve farklı stiller olmasına rağmen ortak noktaları faydalı ve kapsayıcı olmalarıdır. Bakalım bu hafta yazarlarımız nelerden bahsetmişler.

1) http://sibelynka.blogspot.com.tr/2018/01/oscarn-en-buyuk-adaylarndan-biri-dunkirk.html

Sibelynka bu hafta güzel bir filmden bahsetti. İyi film arıyor ama bulmakta zorlanıyorsanız blog sayfasını gezebilirsiniz. Filmi bende henüz izlemedim ama 8 dalda oscar adayı olması cazip gelebilir.

2) https://www.feriperi.com/2018/01/ozel-alan-ad-deneyimlerim-ve-blogger.html

Feri Peri blogger servisini kullanan ve yazılarıyla başarılı bir blog yazarı. Blogspot uzantılı blog sayfası için özel alan adı almış ve uygulamış. Bu yazısında neler yaptığını ve nelerle karşılaştığını detaylı anlatıyor. Özel alan adına geçmek isteyip kararsız kalanlar bu yazıyı okumalılar. Yeni alan adı ile başarılar diliyorum.

3) https://www.bilgiverenblog.com/2018/01/basarl-olmak-icin-odaklanmak.html

Bilgi Veren Blog sayfasında bu hafta başarı için odaklanmak üzerine güzel bir yazı vardı. Başarının anahtarı bir iş yaparken tüm dikkatinizi oraya vermekten geçer. Eğer odaklanma ile ilgili sorunlarınız veya sorularınız varsa bu yazı size iyi gelebilir.

4) http://ailenotlari.com/uyku-duzeni-olusturmaniz-icin-5-neden/

Aile Notları sitesinde düzenli uykunun faydalarından bahsedilmiş. Hayatımızın önemli bir bölümü uyuyarak yani tabiri caizse şarj olarak geçer. Günümüzün iyi ve enerjik geçmesi için uyku çok önemlidir. Kaliteli uykunun ve öneminin neler olduğunu okumak için yazıya yönlendiriyorum sizi.

5) https://buraksenguloglu.com/girisimci-ruh-ve-girisimci-olmak/

Burak Şengüloğlu bir çok faydalı yazıya sahip iyi bir site. Bu yazısında girişim ruhu hakkındaki fikirlerini yazmış. Girişimcilik temalı bu yazıda bağlantılı diğer yazıları da okuyarak bilgi edinebilirsiniz. Sektörel anlamda bilgiler almak ve yeni fikirler edinmek için sayfayı ziyaret edebilirsiniz.

6) https://aradasacmalamaklazim.blogspot.com.tr/2018/02/1-yl-doldurma-serefine-bir-cekilis-de.html

 Fulya Erdoğan 1. yıl şerefine çekiliş başlatmış. 9 Şubata kadar katılmış olmanız gerekiyor. Çekiliş sonucunda verilecek hediye Toshiba 16 GB Flash Bellek..Çekilişin detayları ve yorum için sayfayı ziyaret edebilirsiniz.

7) http://www.dogalyollar.com/saglik/ogrenme-guclugu-nedir-tedavisi-nasil-yapilir/

 Doğal Yollar sitesinde öğrenme güçlüğü hakkında bilgiler verilerek yanlış bilinenler üzerine gidilmiş. Her çocuğun gelişim süreci ve algılayışı farklı olabilir. Çocuklarınızın gerçek potansiyelini keşfetmek ve öğrenmek için yardımlar almak gerekir. Faydalı olacağını düşündüğüm bu makaleyi okumanızı tavsiye ediyorum.

8) http://ruhsuzatmaca.blogspot.com/2018/02/the-mezun.html

 Ruhsuz Atmaca bu yazısında başarı ile sonuçlanan tez yazısından bahsetmiş. Artık uzman ünvanı ile kariyerinde güzel bir ilerleme sağlamış. Buradan onu tebrik ediyorum ve darısı tez hazırlamakta olan diğer yazarlarımıza başına.

19 yorum:

  1. Aralarında gitmediğim bir sürü blog var. Teşekkürler Hakan bilgilendirme yayınını Blog dostumda paylaştım görmeyenler için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes birbirini daha iyi tanısın diye zaten bu yazılar..Teşekkürler desteğin için.

      Sil
    2. Her zaman tam destek.

      Sil
  2. Benim de bilmediklerim var aralarında. Bu vesileyle öğrenmiş oluyoruz. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, yeni bloglar keşfetmek hepimize faydalı.

      Sil
  3. Teşekkür ederim benim de yazıma yer verdiğiniz için bu hafta :) Umarım yazım bir şekilde insanlara faydalı olur. İyi çalışmalar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben faydalı olacağını düşünüyorum. Bu tür değişikliklerden önce okunursa daha iyi fikir edinirler.

      Sil
  4. Sizin sayenizde tanımadığımız blogları tanımış oluyoruz bu güzel etkinliği yaptığınız için teşekkür ederim :) Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geldiğince faydalı olmaya çalışıyorum. Teşekkürler

      Sil
  5. Paylaştığınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Birkaçı hariç diğerleri takip ettiğim bloglardı. Teşekkülrer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aktif blog yazarı olarak çoğu blog sayfası hakkında bilginiz vardır. Takipleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler

      Sil
  7. Yazınızda bana da yer verdiğiniz için teşekkürler. Diğer arkadaşlara güncel ulaşmanın keyfine varıyorum bu yazılarla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptığınız çekiliş ne kadar çok kişiye ulaşırsa o kadar güzel olur. Umarım faydası dokunur. Teşekkürler

      Sil
  8. Beautiful post dear! ♥ I like your blog!
    Following you! Follow back?

    http://colourfulmadness.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkür ederim. :) Çok mutlu oldum. :)

    YanıtlaSil
  10. Merhba blogunuzu ziyarete geldim. Sizi de bloguma beklerim

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.